Digital Signage pentru Mall

De la deschiderea primului mall din SUA pe la mijlocul anilor 50, proprietarii de mall-uri au căutat permanent modalități de a diversifica experiența vizitatorilor. De exemplu locuri de joacă, cinematografe, restaurante și nu numai. Digital Signage (semnalizarea digitală) pentru mall-uri și retail în general, s-a remarcat rapid ca una dintre cele mai practice moduri de a redefini un spațiu de vânzare cu amănuntul.

Frumusetea stilului, armonia, grația și ritmul bun depind de simplitate. – Platon

O parte din argumentele utilizării Digital Signage în retail sunt menționate mai jos pentru a vă convinge să investiți în modernizarea spațiului dumneavoastră:

Navigarea în interior îi ține pe clienți pe calea cea bună

A te rătăci într-un mall este ceva comun, obișnuit dar și supărător. Încercările de a schimba experiența clienților cu o hartă mare de informare și un punct mic „ești aici” pot lăsa vizitatorii confuzi. În principal asta se poate întâmpla dacă harta de informare nu este actualizată în mod regulat, ceea ce înseamnă timp, un om pentru editare, costuri de printare, un om pentru înlocuirea hărții, și așa mai departe.

În schimb Digital Signage (semnalizarea digitală) pentru mall-uri poate ușura experiența de navigare și orientare. Tot ce trebuie să facă vizitatorii este să găsească cel mai apropiat ecran de informații și să se orienteze către zona pe care doresc să o viziteze. Ecranele pot fi doar informative fără touch, dar conținutul afișat să fie dinamic. Sau poti fi ecrane cu touch, interactive, cu care vizitatorii pot interacționa. Clienții care știu întotdeauna cum să ajungă acolo unde doresc vor petrece mai mult timp cumpărând și mai puțin timp căutând magazine. Actualizarea hărților pentru toate acele magazine noi deschise sau închise se face din câteva click-uri de la birou.

Publicitatea în segmentul de Retail trebuie să fie foarte activă dacă nu chiar agresivă

Digital Signage pentru mall-uri poate transforma orice spațiu banal, aparent inutil, într-o oportunitate de publicitate plină cu tot felul de promoții. Nu avem cum să găsim un moment mai bun pentru a informa clienții despre noile produse sau servicii decât atunci când sunt deja în mall gata de cumpărături.

Publicitatea dinamică dar și atrăgătoare, actualizată permanent în poziții cheie oferă o altă oportunitate de a genera venituri suplimentare prin intermediul agențiilor media sau chiar al chiriașilor. Difuzarea reclamelor pe ecranele de Digital Signage (semnalizare digitală) înseamnă mai puține cheltuieli pentru înlocuire, mai puțin timp alocat, mai puțini oameni … la fel ca în cazul hărților de informare.

Clienții sunt atrași de atenția la detalii

Un mall fie mic sau mare atrage clienții (chiriași) și în funcție de dotările pe care le oferă, nu doar dimensiunea, locația, orașul, specificul, prețul … îi atrage pe chiriași. Cu cât dotările oferite sunt mai mari și mai aproape de nevoile chiriașilor cu atât mai mult cresc șansele ca spațiile oferite spre închiriere sa se dea mai ușor.

Comerțului online prin nivelul ridicat de tehnologie pe care îl are a participat si el la dinamizarea si modernizarea comerțului cu amănuntul. Rafturile magazinelor sunt într-o continuă adaptare pentru fiecare client în parte, iar Digital Signage (semnalizarea digitală) poate ajuta la eliminarea acestui decalaj dintre cele două modalități de cumpărături.

Ieșit din comun înseamnă că atrage atenția

De cele mai multe ori o amintire ieșită din comun rămâne mai ușor și mai mult timp în amintirea noastră. Arhitectura mall-ului dvs.nu se poate modifica peste noapte. Uneori se pot reorganiza spațiile comerciale, se pot vopsi pereții, schimba culori, dar în principiu spațiul este același, însa „peste noapte” vă puteți asigura că Digital Signage (semnalizarea digitală) are întotdeauna ceva nou de împărtășit. Cu cât mai multe ecrane, cu cât mai strategic amplasate, sau mai mari, cu atât mai mare este impactul asupra vizitatorului.

Valorificarea tuturor spațiilor înseamna atracție mai mare

Digital Signage (semnalizarea digitală) pentru mall-uri poate menține clienții atenți. Le poate afișa reclame la momentul și locul potrivit. Oferă experiențe ieșite din comun pentru a le păstra apetitul deschis și se asigură că fiecare vizită este interesantă și cu obiective noi de văzut și de amintit. Chiriașii vor observa diferența în traficul de persoane și vânzări, iar chiriași noi cu valoare adăugată vor bate la ușă și aștepta pentru eliberarea unui spațiu pe măsură ce constată beneficiile aduse prin modernizarea clădirii dvs.

Digital Signage (semnalizarea digitală) este una dintre cele mai sigure moduri de a moderniza un mall și orice spațiu comercial oricât de mic ar fi el.

Oferim soluții inteligente cu ajutorul Digital Signage!

Nu subestima beneficiile pe care le poate aduce Digital Signage asupra afacerii tale!

Conectăm oamenii cu tehnologia pentru experiențe incredibile.

Platforma
Conectăm oamenii cu tehnologia pentru experiențe incredibile.

Înscrie-te pentru noutăți, informații și oferte

Related Post