Ce înseamnă Digital Signage?

Ce înseamnă Digital Signage?

Odată cu popularitatea în creștere a conținutului digital dinamic, lumea afacerilor a adoptat rapid Digital Signage la scară largă.

Cum poți folosi în avantajul tău Digital Signage?

Pentru o mai bună înțelegere citiți mai departe ceea ce este digital signage, exemple de utilizare și cum puteți găsi soluția potrivită pentru afacerea dvs.

Ce este Digital Signage?

Digital Signage s-ar putea traduce ca “semnalizare digitală”, sau “semnalizare electronică”, și se referă la tehnologii de afișare, cum ar fi ecrane LED (sau pereți video), monitoare de proiecție pentru a afișa imagini, pagini web, videoclipuri, meniuri de restaurante, mesaje de informare sau publicitare, sau altfel spus de a afișa conținut.

Pe ecrane, generic vorbind le putem spune televizoare (dar ele nu sunt televizoare în adevaratul sens al cuvântului), afișăm conținutul dorit. Afișăm imaginile pe care le-am ales, sau videoclipuril sau mesajele de informare … conținutul. Trebuie să vă gândiți la aceste imagini ca la niște afișe care rulează pe ecrane așa cum doriți, în ordinea pe care o doriți, la orele la care doriți … doar ca am scăpat de afișe, și le putem înlocui exact atunci când dorim, ba mai mult, putem avea oricât de multe afișe dorim, într-un singur loc, afișându-le pe rând, ori de câte ori dorim, și în oridinea pe care o dorim, și la orele la care dorim … avem libertatea de a face schimbări in orice moment.

Digital Signage se poate folosi oriunde: magazine de orice fel, cafenele, restaurante, hoteluri, clinici medicale, farmacii, spații publice, muzee, arene sportive, clădiri de birouri, florării, cofetării … pentru a oferi informații, este o publicitate internă pe care o poate face orice companie cu costuri reduse.

Digital Signage poate fi utilizat pentru a furniza informații publice, pentru a transmite comunicate interne sau pentru a face informări despre produse pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienți, promoții și pentru a crește valoarea companiei, a imaginii ei. Este o modalitate puternică de a influența comportamentul clienților și luarea deciziilor, îmbunătățind în același timp experiențele consumatorilor cu ajutorul ecranelor.

Ce înseamnă Digital Signage? Digital Signage este poate cel mai modern si eficient mod de a-ți face publicitate.

Aflând aceste informații acum puteți arunca o privire pe câteva dintre modalitățile noastre preferate în care poate fi folosit Digital Signage:

Promoții
Ecranele de Digital Signage sunt un loc potrivit pentru a prezenta promoții pentru produse și servicii. Deoarece ecranele multimedia folosesc videoclipuri și animații pe lângă grafica rotativă, agenții de publicitate pot încorpora conținut de Digital Signage care include reclame statice, demonstrații de produse sau mărturii video. Magazinele de retail sunt unul dintre cele mai comune locuri în care veți vedea utilizat Digital Signage.

Oferte de servicii
Meniurile de hârtie încep să dispară si sunt înlocuite de ecrane de coduri QR de diverse forme de digitalizare. Prin această modernizare crește creativitatea ofertelor si serviciilor. Cu Digital Signage,  în orice tip de afacere, companie … poți oferi conținut și informații pe pereți, ferestre sau în zonele de așteptare.