Regulamentul General pentru Protecția Datelor (GDPR)

Politica privind confidențialitatea datelor personale

GDPR – RECOM SISTEM SRL se angajează să vă protejeze confidențialitatea. Acest acord de confidențialitate explică colectarea, utilizarea, dezvăluirea, păstrarea și protejarea informațiilor dvs. personale.

Acest acord de confidențialitate se aplică furnizării serviciilor RECOM SISTEM SRL prin intermediul site-ului. Indiferent de modul de accesare sau utilizare a acestora. Inclusiv prin intermediul dispozitivelor mobile.

Putem modifica în orice moment această politică prin publicarea versiunii modificate în această secțiune. Inclusiv data la care s-au efectuat modificările. ( GDPR )

Ce este informația personală

Informațiile personale sunt informații referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoana fizică identificabilă este cea care poate fi identificată, direct sau indirect, prin referire la un identificator. Cum ar fi un nume, un număr de identificare, date despre locație sau unul sau mai mulți factori specifici fizic, fiziologic, genetic, identitate mentală, economică, culturală sau socială a acelei persoane fizice.

Nu considerăm că informațiile personale includ informații care au fost anonimizate sau pseudonimizate. Astfel încât nu mai pot fi folosite pentru a identifica o anumită persoană fizică. Colectăm informații personale de la dvs. când utilizați site-urile noastre.

Unele dintre aceste informații personale sunt necesare pentru furnizarea în condiții optime a serviciilor noastre. Cum ar fi o modalitate de a vă identifica sau informații privind cumpărarea sau vânzarea necesare pentru încheierea unei tranzacții. ( GDPR )

Informațiile personale pe care ni le furnizați atunci când utilizați serviciile noastre sau vă înregistrați un cont la noi

De identificare cum ar fi numele, adresa, numere de telefon, adrese de e-mail, data nașterii sau sex atunci când vă înregistrați un cont la noi.

Poștale și alte informații utilizate pentru a cumpăra sau expedia un produs, date de facturare, precum și, în cazul în care serviciile poștale sau curierat sunt furnizate prin intermediul unuia dintre transportatorii parteneri, numere de urmărire colet și actualizări de urmărire.

Financiare, cum ar fi numere de cont bancar pentru viramente în urma unor tranzacții.

De asemenea, ne puteți furniza și alte informații prin actualizarea sau adăugarea de informații în contul dvs., prin participarea dvs. la discuțiile cu alți utilizatori, rezolvarea disputelor sau în cazul în care comunicați cu noi în legătură cu serviciile noastre (e-mail, telefon, chat).

Despre informațiile personale pe care le colectăm în mod automat atunci când utilizați serviciile noastre sau vă înregistrați un cont la noi

Sunt informații despre computer și conexiune, cum ar fi statisticile privind afișările de pagină, traficul către și de la site-uri, adresa URL de trimitere, adresa IP și istoricul de navigare.

Informații personale colectate din alte surse

Social Media. Vă permitem să distribuiți informații pe site-uri de socializare (ex: Facebook) sau să utilizați site-uri de socializare pentru a vă autentifica și crea un cont. Aceste site-uri ne pot oferi acces automat la anumite informații personale pe care le pastrează despre dvs. (ex. adresa de e-mail). Prin asocierea unui cont administrat de un site de socializare cu contul dvs. și autorizându-ne să accesăm aceste informații, sunteți de acord că putem colecta, utiliza și pastra informațiile furnizate în conformitate cu acest acord de confidențialitate.

Dacă ne furnizați informaii personale despre altcineva, trebuie sa faceți acest lucru numai cu acordul acelei persoane. Trebuie să o informați cum colectam, folosim, dezvăluim și păstrăm informațiile personale în conformitate cu acest acord de confidențialitate. ( GDPR )

Informațiile personale pe care le colectăm utilizând cookie-uri

Utilizăm cookie-uri pentru a colecta informații despre paginile pe care le vizualizați, despre link-urile accesate și despre alte acțiuni pe care le faceți atunci când utilizați serviciile noastre.

Cum utilizăm informațiile dvs. personale

Noi folosim informatiile dvs. personale pentru a vă furniza și a îmbunătăți serviciile noastre. Și pentru a vă oferi o experiență plăcută pe site-ul nostru. Pentru a vă contacta în legătură cu activitatea contului dvs. și pentru a vă oferi servicii de suport.

Folosim informațiile dvs. personale pentru:

A vă contacta în legătură cu activitatea contului dvs.. Pentru a rezolva eventuale probleme cu contul dvs.. Și pentru a rezolva un litigiu. Sau pentru a colecta taxe sau sumele datorate pentru activitatea de vânzare. Atunci când vă contactăm în scopurile descrise mai sus, va putem contacta prin e-mail, telefon, SMS sau prin notificări tip push pe telefonul mobil.

Și a preveni, detecta, atenua și investiga fraude, încălcări ale securitații sau alte activitați potențial interzise sau ilegale.

Pentru a oferi servicii de procesare a platilor prin partenerii noștrii.

Și pentru a măsura și a îmbunătăți serviciile noastre, pentru a păstra serviciile noastre în siguranță și pentru a personaliza conținutul site-ului care include elemente și servicii ce pot prezenta interes ca raspuns la acțiunile pe care le faceți. ( GDPR )

Cu consimțământul dvs. putem folosi informațiile personale pentru:

A vă oferi oferte comerciale prin, e-mail, telefon sau SMS. Aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment.

Opțiunile dvs. privind modul în care folosim informațiile dvs. personale (GDPR)

Comunicări comerciale

Dacă nu doriți să primiti comunicări comerciale de la noi, vă puteți dezabona prin linkul dintr-un e-mail pe care l-ați primit, sau să ne contactați prin formularul de la pagina de contact. Rețineți că nu vindem, închiriem sau dezvăluim în nici un fel datele dvs. personale unor terțe părti fără consințământul dvs.

Păstrează-mă logat

Când vă conectați la contul dvs. vă oferim opțiunea de a rămâne conectat pentru o anumită perioadă de timp. Dacă utilizați un computer public sau la comun, vă recomandăm să nu alegeti să rămâneți conectat(ă).

Oricare alt utilizator al computerului/browserului la care v-ați conectat vă putea vizualiza și accesa contul dvs. și va putea face acțiuni specifice contului fără nicio altă autorizare. ( GDPR )

Acțiunile specifice și activitățile pe care le poate face alt utilizator al acestui computer/browser includ:

  • Cumpara produse;
  • Verifica sau adăuga produse în coșul dvs.;
  • Vizualiza activitatea și conversațiile cu alți utilizatori;
  • Trimite mesaje către alți utilizatori;
  • Efectuarea de activități post-vânzare/cumpărare, cum ar fi acordarea de calificative, anularea comenzilor, reclamații, confirmarea calității produselor cumpărate;
  • Schimbarea numarului de telefon;

Puteti încheia sesiunea dvs. de conectare, prin deconectarea contului (logout) și/sau ștergerea cookie-urilor. Dacă ați activat anumite setări de confidențialitate ale browserului, închiderea pur și simplu a browserului dvs. poate duce la încheierea sesiunii dvs. de conectare.

Dacă utilizați un computer public sau partajat, trebuie să vă deconectați și/sau să ștergeți cookie-urile atunci cănd ați terminat de folosit serviciile noastre pentru a vă proteja contul și informațiile dvs. personale.

Modalități în care puteți accesa, controla și corecta informațiile dvs. personale (GDPR)

Respectăm dreptul dvs. de a accesa, de a modifica, de a solicita ștergerea sau de a solicita restricționarea utilizării informațiilor dvs. personale, conform cerințelor legii. De asemenea, luăm măsuri pentru a ne asigura că informațiile personale pe care le colectăm sunt corecte și actualizate.

Aveți dreptul să știți ce informații personale păstrăm despre dvs.

La cerere vă putem furniza o copie a informațiilor personale într-un format structurat. Dacă informațiile dvs. personale sunt încorecte sau incomplete, aveți dreptul să le actualizați sau să ne cereți să le actualizăm.

Aveți dreptul să vă opuneți prelucrării informațiilor dvs. personale. De asemenea, ne puteți solicita să ștergem sau să restricționăm modul în care folosim informațiile dvs. personale. Dar acest drept este determinat de lege și vă poate afecta accesul la serviciile noastre. Accesațiț corectați și ștergeți informatiile dvs. personale.

Puteți vedea, examina și schimba majoritatea informațiilor dvs. personale prin autentificarea in contul dvs. RECOM SISTEM SRL. Vă rugăm să vă actualizați informațiile personale dacă s-au schimbat sau sunt inexacte. Vom respecta dreptul dvs. legal de a accesa, modifica sau șterge informațiile personale din sistemul nostru. Putem totuși să refuzăm accesul de a modifica sau șterge informașiile dvs. personale în anumite cazuri, în conformitate cu legile naționale ale României.

Dacă solicitați suspendarea procesării unora sau tuturor informațiilor dvs. personale sau retragerea (dacă este cazul) a consimțământului dvs. pentru utilizarea sau dezvăluirea informațiilor dvs. personale în scopurile stabilite în acest acord de confidențialitate, este posibil să nu vă mai putem oferi accesul la serviciile RECOM SISTEM SRL și la serviciul de asistență oferit clienților noștrii.

După solicitarea dvs., vom închide contul dvs. și vom elimina informațiile dvs. personale cât mai curând posibil, în funcție de activitatea contului dvs. și în conformitate cu legile naționale.

Cum putem să vă împărtășim informațiile personale (GDPR)

Putem divulga informațiile dvs. personale unor terțe părți. Această divulgare poate fi necesară pentru ca noi să vă oferim acces la serviciile noastre. Să ne conformăm obligațiilor legale naționale. Sau să ne optimizăm activitățile de marketing și publicitate sau să prevenim, să detectăm, să atenuăm și să investigăm activitățile frauduloase sau ilegale legate de serviciile noastre.

Încercăm să minimizăm cantitatea de informații personale pe care le dezvăluim la ceea ce este direct relevant și necesar pentru a îndeplini scopul specificat. Nu vindem, închiriem sau dezvăluim în alt fel informațiile dvs. personale unor terțe părți în scopuri de marketing și publicitate fără acordul dvs.

Putem divulga informațiile dvs. personale următoarelor părți pentru următoarele scopuri:

Furnizori de servicii și parteneri ai RECOM SISTEM SRL, după cum urmează:

  • pentru a facilita procesarea cardurilor de plată atunci când plătiți în cadrul serviciilor furnizate de noi, folosim procesatorul de plăti prin card NETOPIA, plățile se realizează direct pe pagina procesatorului, RECOM SISTEM SRL furnizează datele tranzacției dar nu reține datele cardului plata făcându-se exclusiv prin procesator.
  • furnizori de servicii de transport (Fan Courier și Nemo) cu care împărtășim informațiile de contact pentru întocmirea documentelor de transport, în scopul facilitării livrării produselor achiziționate și a altor comunicări legate strict de livrare.
  • de servicii de transmitere mesaje pe e-mail. Pentru o bună operativitate o parte din mesajele tip e-mail sunt transmise prin servicii specializate. Mesajele se transmit doar la solicitarea operatorului (RECOM SISTEM SRL) pe baza instrucțiunilor, rapoartele sunt păstrate în contul personal al operatorului.

Instituții de aplicare a legii conform legilor naționale

  • Instituțiilor oficiale de aplicare a legii ca răspuns la o solicitare oficială sau la un proces legal în legătură cu o anchetă penală sau o presupusă sau suspectată activitate ilegală. Vom dezvălui informațiile pe care le consideram relevante pentru anchetă sau care ne sunt solicitate explicit, cum ar fi numele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail, istoricul utilizatorului, adresa IP, reclamațiile de fraudă, istoricul vânzărilor/cumpărărilor.
  • Pentru terții implicați într-o procedură legală, dacă ne furnizează o hotărâre judecătorească.

Modificarea dreptului de proprietate

Dacă suntem supuși unei fuziuni sau achiziții cu / de o altă companie, este posibil sa împărtășim informații în conformitate cu standardele noastre de confidențialitate. În cazul în care apare un astfel de eveniment, vom cere ca noua entitate să urmeze acest acord de confidențialitate cu privire la informațiile dvs. personale.

Dacă intenționăm să folosim informațiile dvs. personale în alte scopuri care nu sunt acoperite de acest acord de confidențialitate, veți primi o notificare prealabilă cu privire la prelucrarea informațiilor dvs. personale în noile scopuri.

Cât timp păstrăm informațiile dvs. personale

Păstrăm informațiile personale atâta timp cât este necesar pentru a furniza în siguranță serviciile pe care le-ați solicitat sau pentru alte scopuri, cum ar fi respectarea obligațiilor legale, rezolvarea disputelor și punerea în aplicare a politicilor noastre.

Conform dispozițiilor legale în vigoare suntem obligați să păstrăm informațiile dvs. relevante o perioadă minimă de timp pentru o eventuală investigație sau litigiu pentru organele de aplicare a legii.

După ce nu mai este necesar să păstrăm informațiile dvs. personale, vom dispune ștergerea într-un mod sigur, în conformitate cu politicile noastre de păstrare și ștergere a datelor. Vom respecta dreptul dvs. legal de a solicita ștergerea informațiilor personale din sistemul nostru.

Cum vă protejăm informațiile personale (GDPR)

Vă protejăm informațiile personale folosind măsuri de securitate tehnice și administrative pentru a reduce riscurile de pierdere, utilizare incorectă, acces neautorizat, dezvăluire și modificare.

Ca parte a angajamentului nostru continuu față de securitatea datelor, RECOM SISTEM SRL va:

  • curăța, șterge sau distruge datele în format electronic sau pe hârtie, după ce nu mai este nevoie de ele;
  • efectua periodic evaluări ale riscurilor pentru toate sistemele informatice;
  • inventaria și gestiona sistemele informatice pe tot parcursul ciclului lor de viață;
  • instrui personalul în materie de securitatea datelor;
  • acorda drepturi de acces în funcție de responsabilitățile de serviciu;
  • asigura ca furnizorii de servicii terți au acorduri de securitate și de confidențialitate a datelor personale adecvate;
  • utiliza soluții de securitate pentru sistemele informatice pentru a le proteja împotriva atacurilor de tip malware sau virus;
  • păstra copii de rezervă ale sistemelor de informații critice pentru a evita pierderea datelor;
  • aplica regulat patch-uri de securitate pentru a proteja sistemul împotriva vulnerabilităților;
  • răspunde incidentelor de securitate într-o manieră consecventă și în timp util;
  • monitoriza traficul de rețea pentru activități dăunătoare sau suspecte, pentru a identifica rapid și a răspunde la amenințări;
GDPR

Oferim soluții inteligente cu ajutorul Digital Signage!

Nu subestima beneficiile pe care Digital Signage le poate aduce afacerii tale!

Conectăm oamenii cu tehnologia pentru experiențe incredibile.

Platforma
Conectăm oamenii cu tehnologia pentru experiențe incredibile.

Înscrie-te pentru noutăți, informații și oferte